2010-12-04 | 11:08:09

Nyvaken

Vaknade nyss o känner mig som en säl, hatar och vakna utav annat som t.ex. ljud o annat istället för att vakna själv lugnt.
Men men, idag ska jag vara hemma, ta det lugnt, kanske skriva lite på en text eller så.

Vet ni en sak? Jag fyller faktiskt år på fredag, längesen sen sist ju xD Ändå är det ett helt år kvar till 18, USCHA!
Men är väldigt glad att min bror kommer då över natten, annars brukar han inte kunna pga jobb osv, han e typ chef över de anställda osv så kan bli lite svårt på vardagar ibland kan jag tänka mig.
Men nu så ska jag se på TV en stund tror jag, dricka lite JULLEMURRE (Julmust). Imorgon bär det av till mamma och baka lussebullar :)

Pöss o kram !

//Dobby
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: